Niebanalne przygotowanie do nadchodzących wakacji w wydaniu BezGranic – biwakowy weekend OFFroadowy pod Tatrami. Czy może być lepszy sposób na spędzenie końcówki sierpnia niż całodzienne eksploracje terenowe, wieczory przy ognisku, rozgwieżdżone niebo, zapach pieczonej kiełbaski, kawa o poranku w pierwszych promieniach słońca i towarzystwo innych OFF-maniaków? Nie! Dlatego już dzisiaj proponujemy Wam biwakową edycję kultowego już wyjazdu”Harnasie na Wypasie”.

Jak to zwykle bywa – stopień trudności wyznaczy pogoda, ale wyjazd sklasyfikowany jest na poziomie, z którym poradzą sobie nawet początkujący offroadowcy. Wyjazd bez ciśnienia, jedziemy w kolumnie i pomagamy wzajemnie własnym doświadczeniem.

Podczas wyjazdu będziemy kłaść nacisk na widoki, weekendowy odstres i integrację środowiska offroadowego.

 

Stopień trudności

Drogi szutrowe, gruntowe i asfaltowe, trasy widokowe z elementami technicznej jazdy 4×4.

Auto z napędem 4x4 i reduktorem, opony minimum AT, uchwyty do podpięcia liny holowniczej

 

Informacje dodatkowe:

  • Wyjazd „Harnasie na Wypasie” jest wyjazdem typowo turystycznym z elementami OFFroadowymi, ale bez przeprw, ciśnienia, rywalizacji. Stawiamy nacisk na dobrą atmosferę na wyjeździe, bezstresową zabawę i czerpanie przyjemności z jazdy w terenie. Nie jedziemy z listą w ręku, nie odhaczamy punktów, nie gonimy na złamanie karku za tym, aby zrealizować plan. Najważniejsza jest dobra zabawa! I tego się podczas Naszych wyjazdów trzymamy.
  • Jedziemy całą grupą i wracamy całą grupą. Nie zostawiamy na trasie nikogo, chyba, że awaria samochodu pozwala jedynie na odholowanie go do najbliższego warsztatu. Jeśli istnieje światełko w tunelu – walczymy. Współpraca i wzajemna pomoc to Nasza domena.
  • Wyjazd rozpoczynamy w sobotę 3 czerwca w punkcie zbornym o którym poinformujemy Was mailowo.
  •  Podczas sobotnich eksploracji odwiedzimy prawdziwą, regionalną bacówkę czy przełom rzeki Białki. Rozpalimy ognisko i upieczemy kiełbaski w pięknym, widokowym miejscu z którego na raz będziemy podziwiać Trzy Korony jak i cały masyw tatrzańskich szczytów. W niedzielę, jeśli dopisze nam szczęście – oglądniemy prawdziwy, regionalny wypas owiec jak i ich dojenie! Ten spektakl jest wart wszystkiego!
  • Naszą bazą noclegową będzie milion star hotel – czyli śpimy w terenie! Niezbędne będzie posiadanie namiotu, zabudowy do spania lub namiotu dachowego. Karimaty, śpiwór – dla Waszej wygody. Przydadzą się bardzo krzesełka turystyczne, stolik, całe zaplecze biwakowe – kuchenka turystyczna, naczynia plastikowe, żywność biwakowa. Śniadania, obiady i kolacje będziemy przygotowywać sobie sami! Polecamy zabranie ze sobą kanistra na wodę, latarki czołówki. Szersze informacje co warto mieć ze sobą, otrzymacie od nas mailowo.
  • Na wyjeździe poruszamy się w kolumnie, za autem przewodnika. Podczas przejazdu pilnujemy się wzajemnie, nie zostawiamy nikogo na trasie. Nie zjeżdżamy z obranej trasy, nie skracamy jej przez pola uprawne i łąki. Wyjazd nie ma charakteru rywalizacji czy przejazdów na czas. Kładziemy nacisk na dobrą zabawę i frajdę z jazdy OFFroadowej.
  • Komunikację pomiędzy uczestnikami ułatwi Radio CB, dlatego prosimy o sprawdzenie przed wyjazdem czy wszystko działa jak powinno.
  • Auto prowadzące ma na  wyposażeniu szekle, liny, pasy oraz wyciągarkę. Podobnie sprawa wygląda z apteczką pierwszej pomocy. Dla waszego bezpieczeństa jesteśmy wyposażeni medycznie w razie nieprzewidzianych sytuacji.
  • Podczas imprezy przewidziane jest ognisko. Pakiet ogniskowy zapewniamy My dla waszej wygody – kiełbaska, pieczywo, napoje, ketchup, musztarda. Jeśli ktoś ma ochotę na coś więcej – śmiało można zabrać prowiant ze sobą. Jeśli pogoda będzie wyjątkowo niesprzyjająca na rozpalenie ogniska; podjedziemy na ciepłą zupę do restauracji.
  • Minimalna ilość załóg do odbycia się imprezy to 5 aut, z kolei dla waszej wygody maksymalna ilość bez samochodu prowadzącego, to 10 aut.

Wymagania:

  • - opony AT/MT
  • - lift zawieszenia
  • - radio CB

Trasa:

  • Długość: ok. 130 km
  • Trasa: przejezdna dla samochodu 4x4 z reduktorem
  • Minimalna ilość załóg:  5
  • Maksymalna ilość załóg:  10

Punkt zborny:

  •  - godz.9:00, miejsce zbiórki podamy w mailu

Koszt uczestnictwa:

  • 500 zł. za samochód (bez limitu osób)

Cena obejmuje:                                                                               

  •  - pilotowanie załóg po trasie                                     
  •  - pomoc w trakcie wyprawy                                               
  •  - pakiet ogniskowy w sobotę dla załogi                                              
  •  - naklejki i pamiątki okolicznościowe        
  •  
  • Plan imprezy:

    Dzień 2 – sobota
    8.30 – 17.00 – Jazda w terenie
    18.00 – Ognisko połączone z integracją
    Dzień 3 – niedziela
    09.30 – 14.00 – Jazda w terenie
    13.30 – Wyjazd do domu
  •  
  • Zgłoszenie:

    W celu zgłoszenia udziału należy wypełnić poniższy formularz Więcej informacji odnośnie wyjazdu i wpłat zadatku prześlemy drogą mailową po rejestracji.

    Wpłata zadatku gwarantuje wpisanie na listę uczestników.  Zadatek nie podlega zwrotowi, chyba że nie zgłosi się minimalna liczba uczestników. O wpisaniu na listę uczestników decyduje kolejność wpłat.

  •