
"Swego nie znacie cudze chwalicie" czyli kolejny biwakowy weekend w Polsce w okolicach naszej największej piaskownicy w Europie. Czy może być lepszy sposób na spędzenie weekendu niż całodzienne eksploracje terenowe, wieczory przy ognisku, rozgwieżdżone niebo, zapach pieczonej kiełbaski, kawa o poranku w pierwszych promieniach słońca i towarzystwo innych OFF-maniaków? Nie! Dlatego już dzisiaj proponujemy Wam biwakową kolejną edycję wyjazdu po trasach Jury Krakowsko Częstochowskiej, ”Piaski Pustyni”.
Jak to zwykle bywa – stopień trudności wyznaczy pogoda, ale wyjazd sklasyfikowany jest na poziomie, z którym poradzą sobie nawet początkujący offroadowcy. Wyjazd bez ciśnienia, jedziemy w kolumnie i pomagamy wzajemnie własnym doświadczeniem.
Informacje dodatkowe:
- Wyjazd „Piaski Pustyni” jest wyjazdem typowo turystycznym z elementami OFFroadowymi, ale bez przeprw, ciśnienia, rywalizacji. Stawiamy nacisk na dobrą atmosferę na wyjeździe, bezstresową zabawę i czerpanie przyjemności z jazdy w terenie.
- Przez dwa dni będziemy przemieszczali się po rejonie Jury Krakowsko Częstochowskiej.
- Naszą bazą noclegową będzie milion star hotel – czyli śpimy w terenie! Niezbędna będzie posiadanie namiotu, zabudowy do spania lub namiotu dachowego. Karimaty, śpiwór – dla Waszej wygody. Przydadzą się bardzo krzesełka turystyczne, stolik, całe zaplecze biwakowe – kuchenka turystyczna, naczynia plastikowe, żywność biwakowa. Śniadania, obiady i kolacje będziemy przygotowywać sobie sami! Polecamy zabranie ze sobą kanistra na wodę, latarki czołówki. Szersze informacje co warto mieć ze sobą, otrzymacie od nas mailowo.
- Na wyjeździe poruszamy się w kolumnie, za autem przewodnika. Podczas przejazdu pilnujemy się wzajemnie, nie zostawiamy nikogo na trasie. Nie zjeżdżamy z obranej trasy, nie skracamy jej przez pola uprawne i łąki.
- Auto prowadzące ma na wyposażeniu szekle, liny, pasy oraz wyciągarkę. Podobnie sprawa wygląda z apteczką pierwszej pomocy. Dla waszego bezpieczeństa jesteśmy wyposażeni medycznie w razie nieprzewidzianych sytuacji.
- Minimalna ilość załóg do odbycia się imprezy to 5 aut, z kolei dla waszej wygody maksymalna ilość bez samochodu prowadzącego, to 10 aut.
Wymagania:
- - opony AT/MT
- - radio CB
Trasa:
- Długość: ok. 130 km
- Trasa: przejezdna dla samochodu 4x4 z reduktorem
- Minimalna ilość załóg: 5
- Maksymalna ilość załóg: 10
Punkt zborny:
- - miejsce zbiórki podamy w mailu
Koszt uczestnictwa:
- 500 zł. za samochód (bez limitu osób)
-
Cena obejmuje:
- - przygotowanie trasy
- - pakiet ogniskowy
- - opieka organizatora
- - pomoc w trakcie wyprawy
- - naklejki okolicznościowe
Cena nie obejmuje:
- - paliwa
- - wyżywienia
- - ubezpieczenia na czas wyprawy
Plan imprezy:
Dzień 1 – sobota
09:30 – 17:00 – Całodniowy wyjazd w teren. Jazda drogami asfaltowymi, szutrowymi, piaski, w terenie o różnym stopniu trudności.
18:00 – Biwak, wspólne ognisko połączona z integracją
Dzień 2 – niedziela
09:00 – 15:00 – Jazda drogami asfaltowymi, szutrowymi oraz w terenie o różnym stopniu trudności.
15:30 – Wyjazd do domu.
-
Zgłoszenie:
W celu zgłoszenia udziału należy wypełnić poniższy formularz. Więcej informacji odnośnie wyjazdu i wpłat zadatku prześlemy do 48h drogą mailową po rejestracji.
