Termin: 10-11.08.2019 - Sobota, Niedziela

Możliwośc przyjazdu w dowolny dzień.

Wraz z Wyprawyterenowe.pl przygotowaliśmy dla Was "Suv Party 4x4", wyjazd o charakterze turystyczno-offroadowym, prowadzący drogami Beskidu Niskiego . Poruszać będziemy się po drogach szutrowych, polnych, gruntowych oraz na dojazdach - asfaltowych.  Weekendowy wypad idealny dla każdego posiadacza suva z napędem 4x4 . Niezliczone szutrówki, piękne widoki, mnóstwo dobrej zabawy, magiczne kapliczki, cerkwie, i dużo dobrej zabawy to tylko niektóre atrakcje które przygotowaliśmy dla Was.

Główną atrakcją będzie przygotowany na sobotę ROAD BOOK, a to nic innego jak przygotowana książka z dokładnie rozpisanymi najważniejszymi punktami na mapie wraz z wszystkimi danymi jak poruszać się po trasie dzięki którym pilot może powiedzieć nam, kierowcy o szczegółowych danych dotyczących trasy a właściwie najbliższych zmian trasy po której się poruszamy.

"Suv Party 4x4" to turystyczny  wypad bez ciśnienia i elementów rywalizacji, Trasa jaką dla was przygotowaliśmy jest do przejechania dla każdego auta terenowego z napędem 4x4.

Na tym wyjezdzie nie musisz mieć terenówki ze stalowymi zderzakami, blokadami, wyciągarkami itd. Trasa przygotowana jest pod wszelkiego rodzaju Suvy więc jeżeli masz Dustera, Grand Vitare, Rav4, Sx4 czy innego suva to ta oferta skierowana jest właśnie do Ciebie.

 

Informacje dodatkowe:

  • W punkcie zbornym spotykamy się w sobotę w godz. 9-10.
  • Podczas sobotniego wyjazdu każdy biorący w nim udział  uczestnik będzie zmuszony w celu odnalezienia właściwej drogi posługiwać się roadbookiem a to nic innego jak graficzny zapis śladu drogi.
  • Zapisu dokonano na kartce papieru za pomocą graficznych szkiców sytuacyjnych. Wszystkie wątpliwości i pytania dotyczące roadbooka omówimy sobie na miejscu zbiórki.
  • Poruszamy się zgodnie z informacjami podanymi w roadbooku. Nie zjeżdżamy z obranej trasy, nie skracamy jej przez pola uprawne i łąki. Może to skutkować przebiciem opon bądź innymi nieprzyjemnościami.
  • Zakończenie sobotniego dnia odbędzie się w gościńcu Chyrowa-ski.  w Chyrowej koło Dukli.  Koszt noclegu to 130 zł od osoby. Cena zawiera sobotnią obiadokolacje, nocleg oraz niedzielne  śniadanie.
  • Niedziela to już jazda w kolumnie za przewodnikiem. Zakończenie około godz.15 w miejscu w którym zaczynaliśmy nasz wyjazd czyli Schronisko Hajstra w Hucie Polańskiej.
  • Komunikację pomiędzy uczestnikami ułatwi Radio CB, dlatego prosimy o sprawdzenie przed wyjazdem czy wszystko działa jak powinno.
  • Auto prowadzące ma na wyposażeniu szekle, liny, pasy . Podobnie sprawa wygląda z apteczką pierwszej pomocy. Dla waszego bezpieczeństwa jesteśmy wyposażeni medycznie w razie nieprzewidzianych sytuacji.
  • Trasa wiedzie przez Beskid Niski, w 60% wiedzie przez trasy szutrowe i polne.
  • Podczas imprezy w sobotę wieczorem jak i  niedzielę w godz. popołudniowych przewidziana jest przerwa na kiełbaskę z ogniska.
  • Minimalna ilość załóg do odbycia się imprezy to 5 aut.

Punkt zborny:

Trasa:

  • Długość: Sobota ok. 130 km, Niedziela ok. 70km.
  • Trasa: przejezdna dla każdego samochodu 4x4
  • Minimalna ilość załóg:  5

Wymagania:

  • - własny suv 🙂
  • - CB radio

 Koszt uczestnictwa:

  • 250 zł. - za samochód za 1 dzień (sobota lub niedziela)
  • 450 zł - za samochód za 2 dni (sobota i niedziela)

  Cena obejmuje:                                

  •  - przygotowanie roadbooka                                        
  •  - pilotowanie załóg po trasie                                      
  •  - pomoc w trakcie wyjazdu                                              
  •  - pakiet ogniskowy                                              
  •  - naklejki okolicznościowe                                                                                             
  • Zgłoszenie:

    W celu zgłoszenia udziału należy wypełnić poniższy formularz Więcej informacji odnośnie wyjazdu i wpłat zadatku prześlemy drogą mailową po rejestracji.

    Wpłata zadatku gwarantuje wpisanie na listę uczestników.  Zadatek nie podlega zwrotowi, chyba że nie zgłosi się minimalna liczba uczestników. O wpisaniu na listę uczestników decyduje kolejność wpłat.